some people says

babe.. misss you sesangat..
yumie mimiera

Tuesday, December 22, 2009

PLKN





weyh.. first.. aku nak ucap tahniah lah kepada mereka yang dapat plkn t'masuk aku sendiri..
waaa... aku dah dapat surat dah ...
camner nih... xpelah..
disebabkan korang2 kte kat sne aku okeynyer..
aku akan g dengan senang hati..
klu x, menangis2 lah aku g..
atas dorongan dan sokongan korang tau aku g..
tapi, aku nak tuntut kat korang supaya datang melawat aku kat kem nanti..
haaa.. kat semenyih tau..
jangan salah kem sudahlah..
aku tau korang nanti mesti dah ade yang berlesen kan???
bawak kereta 2..jangan kedekut sangat nak tengok aku..
dak awien 2 pon skali tengok..nasib baik dia dapat kat melaka jer.. xyah terbang jauh2 g jb..
huhuhu..ingat nih kawan2 .. aku tuntut nih...

No comments:

Post a Comment